Friday, December 11, 2009

n3 merapu

pg smalam.. aku dpt panggil phone dari org yg tak dikenali..

lelaki : cik shafhani ke ni?
aku: yup
lelaki: saya dari ***** Bank.. ada buat loan keta ke?
aku: a'ah.. dh lulus ke? (gelojoh tak aku ni?)
lelaki: blum proses pun lg.. nak tnya soklan je ni?
aku : (dlm ati b'kata-kata<--- ayat BM btul) apa ke lembab arr org bank ni.. bkn dh 2 ari ke aku sumbit..
lelaki: awak nak beli keta apa yerk???
aku: (apa ke sengal arr.. kan along dh xplain.. <---- bbsitter merangkap PA aku) wakakakakwkakak .. sekali lg mati klau along baca ni..

petang tu aku dpt call dari seorang lelaki gak..

adakah lelaki2 ni giler bini org.. (amieeeeeeeeee udah2 lah.. tak sedar diri tu..)

lelaki : alloooo... alloooo (seribu kali dia call mcm tu) apa ke pekak mamat ni..
aku:(org PROTON rupanya)
lelaki: loan dh approve... (malas nak tulis panjang2..)
lelaki: nak tnya arr.. napa nak no plat JMA ek.. skrang baru JLX..
aku: laki aku yg nak arr............... sibuk plak mamat ni tnya (dlm ati je arr)

MOTIF N3 kali ni...
korang2 smua jgn nak baut spekulasi aku nak beli keta EXORA ke GEN2 ke... tu smua citer karut yerk.. kt tnggguuuu jelah JMA aku tu kuar...

pssttt ~~~ maksud JMA bg cik suami (J - JOHOR M - MUSA a.k.a nama dia arr A - Alisha (ada ke alisha je.. bkn ke nama aku A gak kan)

maksud JMA bg ayah aku plak yg dia tujukan utk cik suami (J - Jaga M - Mama A - Alisha)
so maknanya mendalam kan..

k arr .. nak g makan..
n3 yg merapu arini.... apa pun.. tngguuuuu

1 comments:

afdni said...

mmg merapu beb..hahaha..JMA??? byk maksud tersirat lagik tersurat..

Post a Comment