Thursday, December 31, 2009

BBQ nite

rasanya dh lama giler tak update blog.. bkn xde citer.. mmg bnyak citer yg b'deret... maklumlah bz ngan keja.. bz ngan anak.. bz ngan cik suami t'cinta.. hehahaheh <--- yelah sngat..

ok.. n3 kali ni pasal BBQ.. xde function istimewa.. just nak b'kumpul n meneruskan xtiviti family aku yg suka sngat makan.. mkan.. n makan.. asik makannnnnnn je.. venue majlis kat umah kak dila.. memandangkan umah dia lebih besar dari umah aku... (motif malas nak serakkan umah sndiri)

kali ni diorganize by anak2 je.. biasanya mak2 yg b'tungkus lumus.. tp kali ni mak2 dtg makan je.... antara mkanan yg ada.. udang.., ikan.., sotong.. hotdog.. ayam.. nugget.. nasi lemak (mak yam kesian kat ktorg.. dia yg masakkan) air oren.. n ABC (dsponser oleh ucu)

so.. enjoy arr ngan gmbar2 yg tak berapa nak clear ni..


antara menu yg ada..


nilah org kuat bab m'bakar.. dari awal smpai arr abis dia je dok situ.. yg lelaki smua tau makan je....


sian tukang bakar...


si icha pun sama.. tak join dh budak2.. mcm dh besar sngat anak aku ni..(dari kecik aku yg bela time mak dia g keja.. maklumlah dulu aku pengganggur tegar.. g dating pun bawak dia.. nak cover line punya pasal..)




budak kecit ngan unty yul..


alisha keriangan.. mcm org besar je...


kacau org makan je budak baju pink ni..


lepas makan .., b'gumpal plak 2 org budak notti.. but cute.. hahah


smpat posing lg...

0 comments:

Post a Comment