Saturday, July 4, 2009

aksi alisha dlm sinki...
















gmbar ni di ambil masa g mersing aritu..





dh ketandusan idea memikirkan cmner nak mandikan alisha.. dh arr en.suami tak ikut g mersing.. so payah arr buat keja sesorang.. lgpun klau aku anak beranak ada kat umah.. en.suami arr yg rajin mandikan..





nak mandikan dlm bathtub.. ngan aku2 skali kang masuk bathtub.. lgpun tmpat yg tutup lubang bathtub tu ntah ke mana arr peginya..










4 comments:

~aSHa~ said...

comeynye baby..wei ingat aku tak...ko keje mana skrg...ko jadi PA gak ke atau ko dpt jadi EO dgn OM14 tu...uhuksss..kami om10 takat n17 je...sadishhhh

Cik Bal said...

comey giler alisha... btw sape yg jd cameraman? abg ijad eh?

afdni said...

comel nyer alisha..raser nak geget jek pipi yg gembol tu..

alishaqaisara said...

tq.. tq.. tq coz ckp alisha comel...

asha ~ aku keja kat Puteri Specialist Hospital.. kat JB..

balqes ~ nak tau sapa jd cameraman..? icha yg jd cameraman..pntang soh ambik gmbar...

yuni ~ tulun.. tulun.. jgn geget alisha... dlm gmbar je gembol tu..

whatever it is.. dia comel ikut mak dia kot.. hhahahha... jgn marah yerk

Post a Comment