Tuesday, May 10, 2011

rindu nak update

salam smua... lamanya tak update blog ni.. msti ramai yg dh lupa wujudnya aku ni kan... ermm apa ekk nak citer.. citer smua dh lapok.. tp tak salahkan kt nak b'cerita..
sjak 2 menjak ni aku bleh arrr tahan bznya.. bln 3 aritu aku handle trip ke Universal Studio.. konon2 jd AJK utk Sport Club tmpat keja arr ni... dh survey yg ktorg buat ramailah yg b'setuju utk g trip.. n ramai plak yg nak ke s'pore.. almaklumlah.. walaupun sebelah negeri je.. tp tak smua org yg b'kesempatan nak pegi kan... ni aku upload bbrapa keping gambar yerk.. maybe pd sesapa yg ada fb aku akan tgok gmbar yg sama lah kan...


tiket masuk ke USS


excited nak naik bas.. 1st time bawak anak dara naik bas..



baru smpai.. alisha msih tdo coz keletihan mengarok n mengaktifkan diri kat imigresen s'pore



gmabr beramai2 ngan 2nd trip dari PSH








0 comments:

Post a Comment